航空短打 – 人善被人欺!港航空少被炒!資深前線員工怒吼:班公司狗去晒邊?

香港航空近月爆出醜聞!一位高級乘務長因飛行安全理由,於七月一班前往大陸的香港航空的航班上,在機長同意下要求一名醉酒乘客下機。但乘客疑為母公司海南航空高層友好,該名空少近月遭解僱「祭旗」,令不少前線員工怒火不斷!

有資深前線員工同我哋爆料,指該高級乘務長任職逾7年,是港航少有的資深員工:「佢份人幾nice,做事認真盡責,今次好多crew都戥佢唔抵!」係咪真係官方講嘅表現不達標?「唔好玩啦!如果佢咁都表現不達標,公司不如炒晒班一心掛住layover去邊玩嘅少爺同公主先啦!」

但最世態炎涼嘅係,多位一直與他「並肩作戰」嘅老員工,卻人人噤聲深潛大海:「講真響港航做得咁多年有幾多個?有班『公司人』成日講到自己當年點同港航出生入死,又話咩當年大家點互相幫助仲要講到老淚縱橫咁,乜嘢都話多謝公司,唔講以為港航做緊傳銷咁。依家有人畀人屈砌生豬肉,呢班『公司狗』去晒邊?咪成班擦鞋仔囉!」

人走茶涼,但呢位空少堅持做正確嘅事,我哋一定撐你!

You may also like...