超平ANA商務艙終結!新Plan搵笨!Etihad Guest正式淪為公廁!宣佈玩完!

阿提哈德航空近年因虧蝕嚴重不斷縮減規模,近月更宣佈重組旗下常客計劃Etihad Guest,昨日終於公佈詳情,里數嚴重縮水,慘到縮剩得一半咋!

我哋宣佈:Etihad Guest已經淪為公廁!正式玩完!

有睇開我哋介紹都知,Etihad Guest抵玩程度只要配合Etihad Business Connect就可以做到「坐長途送短途」的效果。過往的兌換表跟據不同航司而定,例如韓亞航空只需要20000哩,即可換取台北來回首爾的商務艙機票,一程香港來回倫敦商務艙已經賺到:

而在舊兌換表下,ANA香港來回成田商務艙只需要42000里,一程香港來回紐約商務艙已經賺到:

但Etihad Guest新的兌換表中,所有航空公司將統一按距離計算

自此之後,如果要以新兌換表兌回上述的行程,你需要:

韓亞航空
台北來回首爾商務艙:20000里40000里

ANA
香港來回成田商務艙:42000里60000里

即係你如果有Etihad Guest嘅里程,已經即時貶值50%立即被打耙。以一間Network都唔夠其他兩大打嘅最弱一寶,Etihad仲要搞到個Plan咁西,真係想提早摺埋?

不過正如我哋所講,里數好係冒險樂園啲飛仔咁,幾多張飛先換到到啤牌,全部都係由個庄決定嘅。

所有唔好放太多精神儲Miles,即食即走就一定最穩陣~

You may also like...